Αγγέλα Κουρλίτη


Αγγέλα Κουρλίτη - Μια Fashion Designer ανάμεσα μας!



Σπουδάζει Σχέδιο Μόδας και ήδη δραστηριοποιείται με τα πρώτα της βήματα στο χώρο της. Η Αγγέλα Κουρλίτη μέσα από το blog της "Stylesketchy" μας παρουσιάζει τη καθημερινότητα της η οποία περιβάλλεται από μόδα σε πολύ μεγάλο βαθμό. Στο blog της θα δούμε θέματα όπως το καθημερινό της ντύσιμο, διάφορα fashion event, καθώς και το οτιδήποτε της κάνει εντύπωση και θέλει να το μοιραστεί μαζί μας.





1.Τι ήταν αυτό που σε οδήγησε στη δημιουργία ενός blog?

   Όλα ξεκίνησαν από μια ερώτηση που μου είχαν κάνει σε ένα interview για μια δουλειά..μου άρεζε πάντα η ιδέα ,λόγο ότι παρακολουθούσα αρκετούς fashion bloger, απλά δεν την υλοποιούσα μέχρι που το Σεπτέμβριο του ’13 δημιούργησα το StyleSketchy.
2. Τι θέλεις να προβάλεις μέσα από το blog σου (Stylesketchy)?
Νομίζω πως στο blog μου προβάλω το δικό μου style ένα casual look για όλη την ημέρα που μπορώ και το διαφοροποιώ εύκολα και γρήγορα πρωινό/απογευματινό θα έλεγα, έπειτα προβάλω τα ρούχα που φτιάχνω και τα σχέδια που δημιουργώ!








3. Η αγάπη σου για την μόδα πως προέκυψε?
Η αγάπη μου για την μόδα νομίζω ξεκίνησε από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου..λόγο ότι και οι δύο γονείς μου ασχολούνται με τα ρούχα επαγγελματικά έχω άμεση επαφή εδώ και πολλά χρόνια. 




Dress Toi-Moi,
jacket Attrattivo,
boots Dr. Martin's, 
backbag Romwe,
sunglasses H&M



4.Ποιο είναι το αγαπημένο σου καθημερινό outfit και πιο το αγαπημένο σου βραδινό?

Ένα από τα αγαπημένα μου καθημερινά outfit είναι μία φούστα κλος που τη συνδυάζω με πουλοβεράκια, πουκάμισα κ.α. και οι αγαπημένες μου αρβύλες! Το αγαπημένο μου βραδινό outfit είναι το μαύρο «μικρό» φόρεμα που συνδυάζεται με τα πάντα και είναι πάντα τόσο κομψό!

5. Ποια είναι τα απαραίτητα στοιχεία στο ντύσιμο μιας κοπέλας ώστε να υπάρχει ένα stylάτο αποτέλεσμα?
 Νομίζω ότι το πιο απαραίτητο στοιχείο στο ντύσιμο μιας κοπέλας είναι η τσάντα! Είναι ο μεγάλος μου έρωτας και πιστεύω ότι και το πιο αδιάφορο ντύσιμο μπορείς να το κάνεις στιλάτο με τη σωστή επιλογή τσάντας!







6. Ποια είναι τα όνειρα σου όσον αφορά το χώρο της μόδας?

  Τα όνειρά μου πάνω στο χώρο της μόδας είναι πολλά! Θέλω να τελειώσω τις σπουδές μου στην Ελλάδα και να συνεχίσω στο εξωτερικό, έπειτα τις σπουδές θέλω να ζήσω και να ταξιδέψω για να γνωρίσω τη μόδα γιατί η μόδα δεν είναι μόνο τα ρούχα, είναι ότι υπάρχει και κινείται δίπλα μας!



at her fashion show


Την αγαπήσαμε κατευθείαν όπως και το blog της "Stylesketchy" . Είμαστε βέβαιοι ότι θα περιμένουμε ακόμη πολλά από την ίδια, όποτε θα παραμένουμε συνεχώς ενήμεροι μέσω του blog της!


Blog: http://stylesketchy.blogspot.gr/
Fb page : https://www.facebook.com/stylesketchyakourliti

0 σχόλια: